TAQWA KEPADA ALLAH SWT
Maasyirol Muslimin Rokhimakumulloh :
Al-khamdulillah Was Syukrulillah, Tansah kito aturaken dumateng Ngarso dalem Allah Swt, engkang sampun pareng pinten-pinten Nikmat dumetng kito, Bil khusus Nikmat Iman lan Nikmat Islam, engkang kedah lan tansah kito jagi lsoho kito ugemi ngantos akhir hayat kito kepanggeh ngarso dalem Allah Swt.
Perwujudan raos syukur kito dumateng sedoyo nikmat-nikmatipun Allah Ta’ala, eng antawisipun inggih meniko: “Kelawan tansah berusaha kangge meningkatken ketaqwaan kito dumateng Allah Ta’ala, kelawan sak estu-estu taqwa, Wonten pundike mawon lan eng ndalem kakhanan punopoke mawon (ITTAQILLAHA KHAETSUMMA KUNTA)
Sebab namung mawi keimanan lan ketaqwaan kito dumateng Allah Ta’ala menikolah, kito bakal pikantuk kabejan wonten eng alam dunyonipun, lan bakal Pikantuk keslametan soho kamulyan mbenjang wonten eng alam akhiratipun. Dawuhipun Allah Ta’ala :
“Wallohu ’Alamu Bi Muroddihi,. Seng Sopo Wonge kang gelem Taqwa Marang Gusti Allah Ta’ala, Mongko Temtu Allah Ta’ala iku bakal pareng jalan keluar (sangkeng sekabehane kerupekane) kanggone dewe’e, lan bakal dipun paringi rizqi (deneng gusti Allah) sangkeng arah dalan kang mboten dipun songko-songko” (QS : At-Thalaq 2-3)
Ma’asyirol Muslimin Rokhimakumulloh :
Perlu dipun Mangertosi bileh saktemene Taqwa meniko, mboten saget sampurno kejawi namung kelawan ngosongaken manah sangkeng sedoyo perkawis engkang remeh lan ino, sarto kelawan maes-maesi jiwo kelawan sedoyo macemipun sifat-sifat keutamaan, Kados dawuhipun Kanjeng Nabi Saw :
“Ora Bakal Tutuk (Tekan) Sampurno opo Ketaqwaane Kawulo, Sehinggo Dewe’e iku gelem ninggalake Perkoro-perkoro kang ora opo-opo (tegese :Mubah Hukume) tetapi (perkoro-perkoro mau) mengko eng mburine iku biso nyebabake terjadine opo-opo” (HR.Ibnu Majjah)
Taqwa iku sejatine dados dalanipu tiyang-tiyang engkang tansah kepengen mekoleh pituduh sangkeng gusti kang moho wigati (Allah Swt), Sehinggo Sintenke mawon tiyangipun engkang purun lumampah dumateng dalanipun menuju ketaqwaan, mongko yekti temen tiyang kolo wau, meniko bakal pikantuk kabejan Fiddaroin.
Sebab buahipun sangkeng ketaqwaan wonten kaleh, inggih meniko, bakal mekoleh As-Sa’adah Fiddaroeni Pikantuk Kabejan lan Kamulyan wonten eng Alam Dunyo lan ugi wonten eng Akhiratipun.
Lan cukuplah (opo), Kemulyaanipun tiyang-tiyang engkang purun taqwa dumateng Gusti Allah Ta’ala, Kelawan sak estu-estu ninda’aken Taqwa, (KHAQQO TAQWA), Kerono, Saktemenipun Gusti Allah Ta’ala Sampun dawuhaken :
Wallohu ’Alamu Bi Muroddihi, “Saktemene Gusti Allah iku tansah nglindungi lan parek, dumateng tiyang-tiyang engkang purun Taqwa lan purun ninda’aken amal sholeh”. (QS : An-Nahl : 128).
Ma’asyirol Muslimin Rokhimakumulloh :
Anapun sebab-sebaipun kito meniko saget menuju ketaqwaan dumateng Gusti Allah Ta’ala, meniko katah sanget, ten Kitab Taisirul Kholaq, dipun sebataken eng antawisipun inggih meniko :
1. Kelawan Nyawang Marang Awak’e dewe (Makhasabatun An-Nafsy), yen sejatine kito meniko namung dados salah setunggalipun sangkeng pinten-pinten makhluqipun Gusti Allah Swt, engkang apes utawi lemah, lan sejatine Gusti Allah Ta’ala meniko Dzat engkang Moho Qiyat lan Moho Prakoso, mongko temtu mboten prayugi menawi makhluq engkang lemah utawi apes meniko badhe tumindak maksiat utawi mbalelo, dumateng Dzat engkang Qiyat lan Prakoso, Sebab sejatine nasib kiyamba’ipun wonten eng kekuasaanipun Dzat kang Moho Qiyat lan Moho Prakoso kolo wau.
2. Tansah Ngenget-ngenget (utawi tansah ngeling-eling) Dumateng Sedoyo Kesaenan-kesaenanipun Gusti Allah Ta’ala, Marang Kito sami, eng ndalem sekabehane tingkah, mongko temtu mboten prayugi menawi kito meniko sampun mangertosi sedoyo kesaenan-kesaenanipun Allah Ta’ala dumateng kito arupi pepareng nikmat-nikmat, selajengipun kito meniko nyacat, maksiat, lan kufur utawi mboten syukur dumateng nikmat-nikmat wau.
3. Tansah ngengeti dumateng Datengipun Pati (Titi Wancinipun Ajal kito), keranten, sejatosipun sintenke mawon tiyang, engkang purun mangertosi bileh sejatosipun Perkawis Pati (utawi ajal) meniko termasuk perkawis engkang haq lan mesti bakal tekanipun, (lan sedoyo makhluq engkang gesang eng alam dunyo meniko mesti bakal katekanan pati utawi ajalipun), eng mongko, selajengipun mboten wonten pilihan maleh wonten eng sak sangajengipun kematian menuso, kejawi namung badhe mlebet wonten eng suwago punopo badhe mlebet dateng neroko, temtu (normalipun) Perkawis meniko, saget dados pemacu lan pemicu tumrapipun kito kangge ngatah-ngatahaken tumindak amal kesaenan utawi amal sholeh (KHASBAL ISTITO’ATI.) sak mampunipun kito ugi temtunipun mboten prayugi menawi kito meniko mboten nyiapaken bekal kangge persiapan gesang kito eng alam akhiratipun sak mangke.
Ma’asyirol Muslimin Rokhimakumulloh :
Milo mekaten, Monggo kesempatan gesang eng alam dunyo engkang sampun Allah Parengaken dumateng kito meniko kito gina’aken kelawan sak sae-saenipun, Kelawan berusaha kangge nindak’aken amal-amal kesaenan lan berusaha kangge nindak’aken perkawis-perkawis engkang saget migunani (manfaati) tumrapipun sesami kito, sesuai kaleyan kemampuan, fungsi soho peran kito masing-masing, Sehinggo sisa umur gesang kito eng alam dunyo meniko saget sak estu-estu migunani tumrapipun awak kito kiyambak ugi temtunipun saget migunani tumrapipun sesami kito , Ngantos sak mangke menawi kito meniko sampun pejah, ngadep dateng ngarso dalem Allah Ta’ala, mongko kito dipun kenang deneng generasi penerus kito, Kelawan kenangan engkang sae lan dipun tulis eng sejarah kehidupan generasi sak sampunipun kito, kelawan tulisan tinta emas sejarah kehidupan wonten eng masyarakatipun., sehinggo pejah kito saget angsal Khusnul Khotimah. Amin….amin Yaa Robb ’alamin.
Ma’asyirol Muslimin Rokhimakumulloh :
Mekaten engkang saget dipun aturaken, Mugi-mugi saget manfaati dumateng kito sami, sehinggo kito saget dodos tiyang-tiyang Mukmin engkang Muttaqien, Ngantos sak mangke kito saget pikantuk akhir engkang sae, KHUSNUL KHOOTIMAH, Amien Yaa Robbal ‘Alamien.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar